دل نوشته ها

معرفی کم شنوایی و درمان آن و نیز کاربرد سمعک

دل نوشته ها

معرفی کم شنوایی و درمان آن و نیز کاربرد سمعک

در این وبلاگ قصد داریم درباره انواع کم شنوایی و درمان آن و نیز انواع سمعک های هوشمند نامرئی صحبت کنیم

  • ۰
  • ۰

ترکیبات دیگری از مواد، که گاهی در باتری سمعک ها استفاده می شوند اکسید جیوه و روی با ولتاژ 35/1 ولت است ونوعی از باتری است که، هنوز در دسترس است اما به ندرت استفاده می شود، اکسید نقره و روی با ولتاژحدود5/1ولت می باشد.اندازه باتری(AA یا AAA) سمعک های سمعک جیبی بزرگتر است و از دی اکسید منگنز و روی تشکیل شده است. این باتری ها ولتاژی در حدود 5/1 ولت دارند.

در باتری های قابل شارژ، از ترکیب نیکل و کادمیم استفاده می شودوولتاژی حدود 3/1 ولت تولید می کند. در یکی دیگر از انواع باتری های قابل شارژ، از لیتیم به جای روی استفاده می شود. این ها باتری های گران تری هستندوولتاژ 3 ولت را تولید می کنند.

ظرفیت الکتریکی باتری، با واحد میلی ‌آمپرساعت اندازه گیری می شود. برای مثال، یک باتری با ظرفیت 100 میلی ‌آمپرساعت، توانایی ارایه شدت جریان 5/0 میلی آمپر، در 200 ساعت، یا 1 میلی آمپر، در 100 ساعت رادارد.برای حداکثر جریان الکتریکی قابل ارائه در هر لحظه، محدودیت وجود دارد.

اگر شدت جریان، حتی برای کسری از ثانیه، افزایش زیادی داشته باشد، ولتاژ باتری به شدت افت می کند، که به دلیل مقاومت داخلی باتری است. نویزباشدت بالا نیز همین وضعیت را در باتری سمعک ایجاد می کند، به طوری که ممکن است سمعک موقتا از کار بیافتد و صدای با اعوجاج بالا ایجاد کند. هر چه اندازه باتری بزرگتر باشد، حداکثر شدت جریان و ظرفیت آن بالاتر است.

سمعک های قوی،به شدت جریان بالاتری نیاز دارند.برخی ازباتری ها،بدون آنکه افت ولتاژ داشته باشند،می توانند شدت جریان بالاتری ارایه کنند.

 این نوع باتری ها،تحت عنوان باتری HP (عملکرد یا قدرت بالا) نامیده می شوند، و از پیشوند H در نامگذاری ‌آن ها استفاده می شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی