دل نوشته ها

معرفی کم شنوایی و درمان آن و نیز کاربرد سمعک

دل نوشته ها

معرفی کم شنوایی و درمان آن و نیز کاربرد سمعک

در این وبلاگ قصد داریم درباره انواع کم شنوایی و درمان آن و نیز انواع سمعک های هوشمند نامرئی صحبت کنیم

۲ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کمک شنوایی مراقبت از شنوایی | فوناک

یک متخصص مراقبت از شنوایی پس از انجام تست شنوایی می تواند به شما در انتخاب سمعک متناسب با کم شنوایی و سبک زندگی شما کمک کند. علاوه بر این ، در اینجا چند مرحله وجود دارد که باید برای رسیدن به آنها تلاش کنید:

1. لیستی از اهداف و جاه طلبی های شنوایی تهیه کنید: تهیه لیستی از اهداف و جاه طلبی های شنیداری خود اولین قدم مهم است. بیان اینکه چه شرایطی برای شما چالش برانگیز است و آنچه می خواهید سمعک شما انجام دهد به شما کمک می کند تا در تمام مراحل کار تمرکز کنید

2. از نزدیکان خود بینش بگیرید: گفتگو با اطرافیان - به ویژه خانواده و دوستان - به شما کمک می کند اطلاعات بیشتر کسب کنید. آنها احتمالاً به موارد زیادی در مورد شنوایی شما توجه کرده اند ، از جمله اینکه شرایط و فاصله هایی که شما را بیشتر به چالش می کشد. آنها می دانند چه زمانی نمی توانید آنها را بشنوید.

3. شنوایی خود را بررسی کنید: چک کردن شنوایی سریع ، ساده و بدون درد است. از مشاوره آنلاین فروش سمعک فوناک بازدید کنید.

4- معاینه جسمی عمیق تری انجام دهید: معاینه طولانی تر به پزشک ، گوش و حلق و بینی یا متخصص مراقبت از شنوایی نیاز دارد. آنها وضعیت جسمی گوش و سر شما را بررسی می کنند.

 

5- گزینه های سمعک موجود را مرور کنید: متخصص مراقبت از شنوایی شما همه این موارد را مد نظر قرار داده و لیستی از مدل های سمعک متناسب با خواسته ها و نیازهای شما را جمع می کند. همانطور که در بالا ذکر شد ، آنها می توانند طبقه بندی کنند - براساس قیمت و عملکرد سمعک - گزینه هایی را برای شما فراهم می کنند. بسیاری از آنها طرح پرداخت سمعک را ارائه می دهند.

6. مقایسه قیمت سمعک انجام دهید: متخصص مراقبت از شنوایی شما می تواند دستگاههایی را که توصیه می کند به اشتراک بگذارد. علاوه بر درک اینکه دستگاه های مختلف چگونه به کم شنوایی ، ویژگی ها و مزایای آنها و متناسب با سبک زندگی شما کمک می کنند ، مهم است که در مورد قیمت آنها نیز س askال کنید.

7. با برنامه بهداشت خصوصی خود مشورت کنید (در صورت وجود): اگر یک برنامه بهداشت خصوصی دارید ، ممکن است بخواهید با توجه به میزان پوشش خود ، در دسترس باشید.

8. تحقیق درباره برنامه های پرداخت سمعک: متخصص مراقبت از شنوایی شما ممکن است بتواند با اطلاعاتی درباره برنامه های پرداخت از شما پشتیبانی کند.

9. برای تنظیم آماده باشید: آنچه را که سمعک دوست دارید و دوست ندارید ، یادداشت کنید و این موارد را برای مراجعه بعدی خود به متخصص گوش شنوایی آماده نگه دارید.

  • دکتر سمعک کلینیک سمعک
  • ۰
  • ۰

طبق گزارش سازمان بهداشت جهانی ، بیش از 5٪ از جمعیت جهان - یا 466 میلیون نفر - کم شنوایی را از کار می اندازند. تخمین زده می شود که تا سال 2050 ، بیش از 900 میلیون نفر - یا از هر 10 نفر یک نفر - کم شنوایی غیرمعمول داشته باشند. متأسفانه 17 درصد از کسانی که می توانند از سمعک بهره مند شوند در واقع از آن استفاده می کنند.
بنابراین ، برداشتن اولین قدم برای درمان کم شنوایی - یا یافتن اطلاعات برای یکی از عزیزان - بسیار مهم است. انجام تحقیقات خود ، یادگیری در مورد هزینه ها و گزینه های سمعک مهم است. در اینجا چند سوالات متداول برای کمک به شما در هنگام تحقیق درباره هزینه ها و گزینه های سمعک آورده شده است.
سمعک را از کجا بخرم؟
بهترین مکان برای شروع همکاری با یک متخصص مراقبت از شنوایی است. (کلینیکی برای خرید سمعک فوناک نمی شناسید؟ ما می توانیم به شما کمک کنیم یکی از آنها را پیدا کنید.) آنها آزمایش پیشرفته و ابزارهایی برای سنجش دقیق توانایی شنوایی شما دارند ، به علاوه آنها آموزش های گسترده ای را برای درک اینکه کدام یک از سمعک ها و سطح فن آوری است ، فرا گرفته اند. بهترین برای شما
بعلاوه ، وقتی به استفاده از سمعک عادت می کنید ، متخصص شنوایی از شما پشتیبانی می کند. آنها نکاتی را برای کمک به شما در استفاده از سمعک و کیت هایی برای تمیز و نگهداری صحیح آنها ارائه می دهند. همچنین در صورت خراب شدن سمعک های شما تعمیر می شوند.
متخصص مراقبت از سمعک نزدیک به شما | فناک
همانطور که از قیاس می گذرد: می توانید عینک بزنید و ببینید که چگونه به آنها کمک می کند و به طور حتم آنچه را هنوز نمی توانید ببینید می دانید. وقتی صحبت از شنیدن می شود ، نمی دانید چه چیزی را از دست می دهید.

منبع

  • دکتر سمعک کلینیک سمعک