دل نوشته ها

معرفی کم شنوایی و درمان آن و نیز کاربرد سمعک

دل نوشته ها

معرفی کم شنوایی و درمان آن و نیز کاربرد سمعک

در این وبلاگ قصد داریم درباره انواع کم شنوایی و درمان آن و نیز انواع سمعک های هوشمند نامرئی صحبت کنیم

  • ۰
  • ۰

کمک شنوایی مراقبت از شنوایی | فوناک

یک متخصص مراقبت از شنوایی پس از انجام تست شنوایی می تواند به شما در انتخاب سمعک متناسب با کم شنوایی و سبک زندگی شما کمک کند. علاوه بر این ، در اینجا چند مرحله وجود دارد که باید برای رسیدن به آنها تلاش کنید:

1. لیستی از اهداف و جاه طلبی های شنوایی تهیه کنید: تهیه لیستی از اهداف و جاه طلبی های شنیداری خود اولین قدم مهم است. بیان اینکه چه شرایطی برای شما چالش برانگیز است و آنچه می خواهید سمعک شما انجام دهد به شما کمک می کند تا در تمام مراحل کار تمرکز کنید

2. از نزدیکان خود بینش بگیرید: گفتگو با اطرافیان - به ویژه خانواده و دوستان - به شما کمک می کند اطلاعات بیشتر کسب کنید. آنها احتمالاً به موارد زیادی در مورد شنوایی شما توجه کرده اند ، از جمله اینکه شرایط و فاصله هایی که شما را بیشتر به چالش می کشد. آنها می دانند چه زمانی نمی توانید آنها را بشنوید.

3. شنوایی خود را بررسی کنید: چک کردن شنوایی سریع ، ساده و بدون درد است. از مشاوره آنلاین فروش سمعک فوناک بازدید کنید.

4- معاینه جسمی عمیق تری انجام دهید: معاینه طولانی تر به پزشک ، گوش و حلق و بینی یا متخصص مراقبت از شنوایی نیاز دارد. آنها وضعیت جسمی گوش و سر شما را بررسی می کنند.

 

5- گزینه های سمعک موجود را مرور کنید: متخصص مراقبت از شنوایی شما همه این موارد را مد نظر قرار داده و لیستی از مدل های سمعک متناسب با خواسته ها و نیازهای شما را جمع می کند. همانطور که در بالا ذکر شد ، آنها می توانند طبقه بندی کنند - براساس قیمت و عملکرد سمعک - گزینه هایی را برای شما فراهم می کنند. بسیاری از آنها طرح پرداخت سمعک را ارائه می دهند.

6. مقایسه قیمت سمعک انجام دهید: متخصص مراقبت از شنوایی شما می تواند دستگاههایی را که توصیه می کند به اشتراک بگذارد. علاوه بر درک اینکه دستگاه های مختلف چگونه به کم شنوایی ، ویژگی ها و مزایای آنها و متناسب با سبک زندگی شما کمک می کنند ، مهم است که در مورد قیمت آنها نیز س askال کنید.

7. با برنامه بهداشت خصوصی خود مشورت کنید (در صورت وجود): اگر یک برنامه بهداشت خصوصی دارید ، ممکن است بخواهید با توجه به میزان پوشش خود ، در دسترس باشید.

8. تحقیق درباره برنامه های پرداخت سمعک: متخصص مراقبت از شنوایی شما ممکن است بتواند با اطلاعاتی درباره برنامه های پرداخت از شما پشتیبانی کند.

9. برای تنظیم آماده باشید: آنچه را که سمعک دوست دارید و دوست ندارید ، یادداشت کنید و این موارد را برای مراجعه بعدی خود به متخصص گوش شنوایی آماده نگه دارید.

  • ۰۰/۰۴/۲۶
  • دکتر سمعک کلینیک سمعک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی