دل نوشته ها

معرفی کم شنوایی و درمان آن و نیز کاربرد سمعک

دل نوشته ها

معرفی کم شنوایی و درمان آن و نیز کاربرد سمعک

در این وبلاگ قصد داریم درباره انواع کم شنوایی و درمان آن و نیز انواع سمعک های هوشمند نامرئی صحبت کنیم

  • ۰
  • ۰

بر خلاف روش های پیشین  تلاش نمی کند که بلندی نرمال در هر فرکانس را باز گرداند. اساس در نظر گرفته شده افزایش حداکثر قابلیت فهم گفتار است بلندی گفتار در هر سطح بیشتر از حدی که توسط فردی با شنوایی نرمال دریافت می شود نیست. کلیک کنید برای بدست آوردن پاسخ فرکانسی بهره ای که در هر سطح ورودی بدست می آید دو مدل تئوریکی استفاده می شود.اول یک تعدیل سازی روش شاخص قابلیت فهم گفتار که برای تاثیرات حساسیت زادیی کم شنوایی و برای تاثیرات شنیدن در SPL بالا بوجود آمده است. اساسا کاهش شنوایی فقط کاهش قابلیت شنیدن نیست بلکه کاهش قابلیت فرد برای دریافت اطلاعات مفید حتی هنگامی که گفتار قابل شنیدن باشد، است . حتی مردمی با شنوایی نرمال اگر مجبور باشند که در سطوح بالا گوش دهند توانایی کمتری برای دریافت اطلاعات از یک سیگنال  دارند. مردمی با کاهش شنوایی شدید تا عمیق چه در سطوح بالایSPL گوش دهند و چه هیچ چیز را نشنوند هیچ انتخابی در این ندارند. 
مدل دوم یک روش برای بر آورد کردن بلندی و اجازه دادن به تاثیر حساسیت زادیی شنوایی بود تنها اطلاعات مورد نیاز برای هر دو این مدل آستانه های شنوایی و سطوح منحنی گفتار ورودی به گوش قبل از تقویت است. 
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی