دل نوشته ها

معرفی کم شنوایی و درمان آن و نیز کاربرد سمعک

دل نوشته ها

معرفی کم شنوایی و درمان آن و نیز کاربرد سمعک

در این وبلاگ قصد داریم درباره انواع کم شنوایی و درمان آن و نیز انواع سمعک های هوشمند نامرئی صحبت کنیم

  • ۰
  • ۰

کانال سمعک

تنها شک در مورد فرایند که اغلب در رابطه با هر فرایند غیر خطی صدق می کند سمعک تهران صفیر مولفان عقیده دارند که در آزمایششان ، اهداف بلندی باید از هنجار سازی بلندی در فرکانس پایین حذف شوند. آنها عقیده دارند که نرمال سازی کامل بلندی ، شیوع مفرط رو به بالای پوشش را باعث می شود، بنابراین آنها اهداف فرکانس پایین را دو دسته بلندی پایین تر از آنهایی که بوسیله افراد با شنوایی نرمال دریافت می شود، می سازند .

•    ScalAdapt
•    شیوع دو برابر نویز سه اکتاوی در فرکانس مرکزی هر کانال سمعک چند کانالی هنگامی که بیمار سمعم را پوشیده است ارائه می شود. 
•    یک پارامتر مناسب روی سمعک مطابقا تنظیم می شود تا بیمار دو درجه متوالی که داخل یک دسته از تقسیم بندی هستند و یک فردی با متوسط شنوایی نرمال همان سطح تحریکات را دریافت کند ، بدهد.
•    فرایند برای بعضی ترکیباتی از سطح پایین ، متوسط،‌ و بالا که برای پارامتر های قابل تنظیم در سمعکی که تنظیم شده است و مناسب است تکرار می شود. 
•    فرکانس های پایین ملایم تر از حد نرمال ساخته می شوند
9.3.5 FIG6 
فرایند FIG6  بهره لازم برای هنجارسازی بلندی ، حداقل برای سیگنال های ورودی متوسط و بلند را تعیین می کند. برخلاف روش های قبلی بر اساس اندازه گیری های خاص بلندی پایه گذاری نشده است. بلکه از متوسط اطلاعات بلندی که از طریق تعداد زیادی از مردم با درجه کاهش آستانه شنوایی یکسان بدست می آید ، استفاده می کند. این بدان معنی است که فقط محاسبه کردن آستانه های شنوایی برای براورد بهره مورد نیاز لازم است. 
بهره مستقیما برای هر یک از سطوح ورودی 40 , 65  و 95dB تجویز می شود . برای سطوح دیگر بوسیله بهره الحاقی استنباط شده است.
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی