دل نوشته ها

معرفی کم شنوایی و درمان آن و نیز کاربرد سمعک

دل نوشته ها

معرفی کم شنوایی و درمان آن و نیز کاربرد سمعک

در این وبلاگ قصد داریم درباره انواع کم شنوایی و درمان آن و نیز انواع سمعک های هوشمند نامرئی صحبت کنیم

  • ۰
  • ۰

یکپارچگی«تمایل به تیپ یک سالم»
هرچقد افراد تیپ چهار (فردگرا) از تمایل خود برای به فکر فرو رفتن و خیال پردازی در مورد بسیاری از صدمات و ناکامی هایشان بیشتر آگاه شوند، به مان نسبت نیز از هزینه های بودن در این مسیر ،درک بیشتری پیدا می کنند. همان طور که در آرامش پیدا می کنند و خویشتن خود را با تمام وجود می پذیرند، به تدریج از آشفتگی هیجانی مداوم و نیاز به حفظ بحران هیجانی خودشان رها می شوند یا به خودشان به عنوان جایزه ای برای تسلی خاطر به جهت عدم به کارگیری توانایی احتمالی شان ،آسان می گیرند

آنها همانند افراد سالم ،به تدریج و به طور طبیعی برون گرا ،ثابت قدم  و عمل گرا می شوند. هم چنین ،بیشتر واقع گرا شده و قادر به انجام کار در دنیای واقعی می شوند. بدون وضع نمودن قوانین یا انتظارات سخت در رابطه با خودشان افراد تیپ چهار یکپارچه می خواهند خود را مسائلی فراتر از مسائل خودشان از قبیل کاره های اجتماعی ،سیاست ،محیط یا در  راه های ارزشمند دیگری که در ذهن و عمق وجود آنها را درگیر می کند،وارد شوند.در مواردی آنها تصمیم می گیرند که دیگر تسلیم خواسته های خود نباشند و در عین حال در چارچوب محدودیت های واقعی زندگی کنند.وقتی چنین کاری می کنند، پاداش و شادکامی به دست می آورند و خلاقیت آنها به اوج می رسد و ارضا کننده می شود.

غرایز در یک نگاه

افراد تیپ چهار با غریزه ی صیانت نفس ،حسادت و زود رنجی خود را روی نگرانی نسبت به محیط کنونی خود و در خواست برای لذت جسمانی متمرکز می کنند.آنها تلاش می کنند مسائل هیجانی خود را از طریق محصور کردن خویشتن با تجمل و زیبایی بیشتر تا آنجا که در توان دارند و از طریق ناپرهیزی در خوردن غذاهای باب میل خود و «جایزه ی افتخاری» دادن به خود به خاطر رنجی که می برند ، حل و فصل کنند.آنها ممکن است در رابطه با موقعیت شغلی یا یک رابطه ی بین فردی شکست خورده مایوس و نا امید شوند و هم چنین تا پاسی از شب به صورت افراطی مشروب الکلی بنوشند و فیلم مورد علاقه ی خود را ببینند. افراد تیپ چهار با غریزه ی صیانت نفس به طور ویژه نسبت به مسائل مربوط به آرامش خود حساس هستند؛درجه دمای اطاق ،کیفیت ،نور ،رطوبت یا خشکی آن وضعیت آب و هوا همگی پاسخ های هیجانی قوی را اجاد می کنند .

در هر حال ، افراد تیپ افراد گرا با غریزه ی جنسی ، تغییرات بسیار شدید احساسی در مورد افراد محبوب خود ،از پرستش و ستایش گرفته تا تنفر و انزجار افسارگرسیخته را نشان می دهند .به طور کلی این دسته افراد از این احساسات (احساس های تیره و تار،ابراز آنها به روش های خود-تخریبی) آگاهی دارند.

منبع: http://enneagramiran.parsiblog.com/

http://enneagram-academy.avablog.ir/

http://enneagramiran.7blog.ir/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی