دل نوشته ها

معرفی کم شنوایی و درمان آن و نیز کاربرد سمعک

دل نوشته ها

معرفی کم شنوایی و درمان آن و نیز کاربرد سمعک

در این وبلاگ قصد داریم درباره انواع کم شنوایی و درمان آن و نیز انواع سمعک های هوشمند نامرئی صحبت کنیم

  • ۰
  • ۰

بسیاری از افراد تیپ ۷ با غریزه صیانت نفت زندگی اشرافی را دوست دارند و ممکن است بیشتر از استطاعت و توانایی خود تمایل به زندگی تجملی داشته باشند و به آن شیوه زندگی اصرار ورزند. آنها به طور ناخودآگاه ممکن است انتظارات غیر واقعی مبنی بر این داشته باشند که دنیا باید هر آنچه را که لازم دارند برایشان فراهم کند اگر انتظارات آنها را برآورده نشود احتمال آن ناکام و معنی مایوس می شوند.

امیال نفسانی :حسادت
به طور نسبی افراد تیپ چهار متقدند فاقد چیزی هستند که به نظر می رسد دیگران را دارند.احساس می کنند که چیزی در انها یا روابط شان نا درست است و جداً به دنبال این هستند که در زندگی آنها چه چیز کار نمی کند.طبیعتاً با این چارچوب ذهنی برای افرادتیپ افراد گرا مشکل است احساس خوبی نیست به خودشان داشته باشند یا برای چیز های خوبی که در اطراف شان هستند،ارزش قائل شوند.

افراد تیپ ۷ با غریزه جنسی در رابطه با ۱۰ ایده و تجربه جدید بدون این که آن را کاملا ارزیابی کنند به راحتی برانگیخته و بعدها پشیمان می‌شوند کار در معامله و خاک در روابط بین فردی. آن درصد از این افراد که سلامتی کمتری دارند ممکن است به طور کورکورانه غیرمعمول یا حتی خطرناک به دنبال ایجاد رابطه باشد به گونه‌ای که تجاربی برای برانگیختگی با خود به همراه می آورند تا با خستگی و کسالت درونی مقابله کنند کاوش برای انواع تجارب نامتعارف و پرشور می تواند آنها را به نابودی و ضایع کردن عمر بکشاند.

در بهترین حالت

افراد سالم تیپ چهار تلاش می کنند که با خودشان روراست باشند .آنها از لحاظ هیجانی صادق هستند و از این که ماهیت خود را همان طور که هستند و باهمه ضعف هایی که دارند به دیگران نشان دهند،واهمه ندارند.آنها خودآگاهی و درون گری را با قدرت هیجانی زیاد و شکیبایی می آمیزند.حساسیت زیادی نسبت به تجارب خود دارند و می توانند نکات ظریف دنیای درونی خود را با دیگران مطرح کنند.این کار آنها موجب می شود دیگران نیز همین کار را انجام دهند. آنها خلاقیت و درک شهودی بالا و نیز مهارت انسانی و مشخصی نیست به هر چیزی که به آنها مربوط می شود ،دارند و با دیگران به مهربانی ، ظرافت و احتیاط بر خورد می کنند.این افراد به طور تعجب آوری می توانند با یک دیدگاه طنز آلود و بذله گو،زندگی خود را پر معنا کنند و به آن غنا بخشند،اغلبمی توان شوخ طبعی را در ضعف ها و تضاد هایشان پیدا کرد.آنها موجب ایجاد احساس زیبایی شناختی ،فرهنگیهتگی و توانمندی هیجانی در زندگی مردم شوند.

یکی از راه‌هایی که این دسته افراد جهت عبور از این تعارض برمی‌گزینند پذیرش و قبول انجام کارهای بسیار زیاد برای طیف وسیعی از افراد است. آنها علاقه مند به ایجاد طرح های حمایتی در رابطه با این پذیرش هستند( اگر قرار صرف ناهار با سارا به هم خورد مریم را دعوت خواهم کرد فقط باید مطمئن شوم کسی آنجا باشد) البته دیگران در مقابل این تغییرات ناگهانی مقاومت می کنند و عجیب اینکه هیچ کس نمی تواند توجه آنها را جلب کند یا رضایت آنها را فراهم آورد آنها نیز ممکن است روابط خوب خود را به هم بزنند در حالی که قلبا امیدوارند که شخص بهتری را جهت ارتباط یا دوستی به دست خواهند آورد.

امنیت (تمایل به تیپ یک متوسط)
افراد تیپ چهار در رابطه با نزدیکان قابل اعتماد یا در موقعیت هایی که نسبت به خودشان احساس اطمینان می کند ممکن است د به دریا زده و به راحتی بیشتری ازدیگران انتقاد و یا آنها را کنترل کنند. احساس ناکامی در مورد دیگران و سرخوزدگی از این که چرا دیگران( به خصوص در رابطه با خودشان) این گونه برخورد می کنند ،در نهایت منجر به از دست دادن کنترل می شود. این دسته افراد می توانند خرده گیر و بی حوصله شوند. آنها از دیگران تقاضا می کنند که ملاک های دقیق و کامل آنهارا بپذیرند

 

منبع: https://enneagramiran.yektablog.net/

https://enneagram-academy.takblog.net/

http://enneagram.4kia.ir/

  • ۹۹/۰۶/۲۶
  • دکتر سمعک کلینیک سمعک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی